Praca copywritera kojarzy się zazwyczaj z tworzeniem haseł reklamowych oraz z pisaniem różnego rodzaju teksów na strony internetowe i pod pozycjonowanie stron, ale tak naprawdę, to tylko niewielki fragment tego, czym zajmuje się zawodowy copywriter.
Bardzo ważną częścią jego pracy jest naming, czyli inaczej mówiąc tworzenie nazw dla firm, usług i produktów. Szerzej o namingu i korzyściach płynących z posiadania chwytliwej i łatwej do zapamiętania nazwy, poczytasz na copywriter.pl, gdzie swoje usługi copywriterskie poleca wszystkim zainteresowanym Jarek Kaniewski, który przez wielu jest uznawany za jednego z najlepszych copywriterów w Polce, co potwierdzają prestiżowe nagrody i wyróżnienia oraz opinie klientów.
Zlecania z zakresu namingu, jakimi zajmował się polecany copywriter, są naprawdę bardzo różne, raz dotyczą wymyślania nazwy firmy, czy produktu, a innym razem nazwy dla wyprzedaży, tak jak w przypadku Factory Outlet.
Firmy według kategorii
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Usługi remontowo-budowlane
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Katalog produktów i usług dla każdego
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Transport dla Ciebie i firmy
Atrakcje turystyczne i noclegi
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Baza kursów i szkoleń
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Baza organizacji i stowarzyszeń
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Hodowla i rolnictwo