
Praca copywritera kojarzy się zazwyczaj z tworzeniem haseł reklamowych oraz z pisaniem różnego rodzaju teksów na strony internetowe i pod pozycjonowanie stron, ale tak naprawdę, to tylko niewielki fragment tego, czym zajmuje się zawodowy copywriter.
Bardzo ważną częścią jego pracy jest naming, czyli inaczej mówiąc tworzenie nazw dla firm, usług i produktów. Szerzej o namingu i korzyściach płynących z posiadania chwytliwej i łatwej do zapamiętania nazwy, poczytasz na copywriter.pl, gdzie swoje usługi copywriterskie poleca wszystkim zainteresowanym Jarek Kaniewski, który przez wielu jest uznawany za jednego z najlepszych copywriterów w Polce, co potwierdzają prestiżowe nagrody i wyróżnienia oraz opinie klientów.
Zlecania z zakresu namingu, jakimi zajmował się polecany copywriter, są naprawdę bardzo różne, raz dotyczą wymyślania nazwy firmy, czy produktu, a innym razem nazwy dla wyprzedaży, tak jak w przypadku Factory Outlet.
Firmy według kategorii
Katalog produktów i usług dla każdego
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Transport dla Ciebie i firmy
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Baza kursów i szkoleń
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Usługi remontowo-budowlane
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Atrakcje turystyczne i noclegi
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług
Baza organizacji i stowarzyszeń
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Hodowla i rolnictwo